תרגילים שישפרו את יחסי המין שלכם

זה לא סוד שפעילות גופנית סדירה יכולה להועיל לבריאות הגופנית שלנו, אבל האם ידעתם שהיא יכולה גם לשפר מאוד את חיי המין שלנו? כן, קראתם נכון – שילוב תרגילים מסוימים בשגרה שלכם יכול להוביל לחוויות מיניות טובות ומספקות יותר. אז לבשו את ציוד האימון שלכם והתכוננו להזיע לא רק למען גופכם, אלא גם לחיי מין מהבילים ומהנים.

הנה כמה תרגילים שיעזרו לכם לתבל דברים בחדר השינה:

1. Kegels:

Kegels הם תרגילי רצפת אגן הכוללים הידוק ושחרור השרירים המשמשים להחזקת שתן. תרגילים אלה נמצאו כמשפרים את התפקוד המיני אצל גברים ונשים כאחד. עבור נשים, שרירי רצפת אגן חזקים יכולים להוביל לרגישות מוגברת ולאורגזמות חזקות יותר. עבור גברים, קיגל יכול לעזור עם שליטה וסיבולת במהלך יחסי מין. כדי לעשות קיגל, פשוט לכווץ את שרירי האגן למשך 5 שניות, ואז לשחרר למשך 5 שניות. חזור על פעולה זו 10-15 פעמים, שלוש פעמים ביום.

2. סקוואט:

סקוואט הוא אימון נהדר לפלג הגוף התחתון, אבל הוא גם עושה פלאים לחיי המין שלך. בניית שרירי ישבן וירכיים חזקים יכולה לעזור לך לשמור על תנוחות שונות בקלות רבה יותר ובסיבולת. בנוסף, כריעה גם מגבירה את זרימת הדם לאזור האגן, מה שמוביל לעוררות מוגברת ולאורגזמות חזקות יותר. התחילו עם 3 סטים של 10 סקוואטים והגדילו בהדרגה את מספר החזרות ככל שתתחזקו.

3. קרשים:

Planks הם תרגיל מצוין לבניית כוח הליבה, שהוא חיוני לסקס טוב יותר. ליבה חזקה פירושה יותר יציבות ושליטה במהלך יחסי מין, ומאפשרת לך לחקור תנוחות שונות מבלי לאבד את שיווי המשקל שלך. קרשים גם מפעילים את שרירי רצפת האגן, ומספקים יתרונות בונוס נוספים לבריאות המינית שלך.

4. יוגה:

יוגה לא רק עוזרת לשפר את הגמישות ושיווי המשקל, אלא גם נהדרת לרווחה הנפשית והרגשית שלך – שני גורמים חשובים בחיי מין בריאים. תרגול יוגה יכול להגביר את המודעות לגוף, להפחית מתח ולשפר את תשומת הלב, כל אלה יכולים להוביל לחוויה אינטימית מספקת ומהנה יותר.

5. לב-ריאה:

תרגילי אירובי כמו ריצה, שחייה או רכיבה על אופניים יכולים לשפר את בריאות הלב וכלי הדם שלך, שהיא חיונית לתפקוד מיני טוב. זרימת דם מוגברת לאיברי המין יכולה לשפר את העוררות ולשפר את ההנאה המינית הכוללת. בנוסף, פעילות גופנית קרדיווסקולרית סדירה יכולה גם להגביר את הסיבולת והסיבולת שלך בחדר השינה.

6. פילאטיס:

פילאטיס הוא תרגיל בעצימות נמוכה המכוון לשרירי הליבה ומשפר את שיווי המשקל והגמישות. צורה זו של פעילות גופנית עובדת על שרירי רצפת האגן, אשר יכול לעזור הן גברים והן נשים יש אורגזמות אינטנסיביות יותר. זה גם משפר את המודעות לגוף, אשר יכול לעזור לך ולבן זוגך למצוא ולעורר אזורים ארוגניים בקלות רבה יותר.

7. קרשי אמה:

קרשי האמה מכוונים באופן ספציפי לשרירים המשמשים במהלך יחסי מין, מה שהופך אותם לתרגיל נהדר לחיי מין חזקים ומהנים יותר. תרגיל זה גם מגביר את זרימת הדם לאזור האגן, מה שמוביל לעוררות מוגברת ותחושה במהלך יחסי מין.

מלבד תרגילים ספציפיים אלה, כל צורה של פעילות גופנית יכולה להועיל לחיי המין שלך. פעילות גופנית סדירה יכולה לשפר את רמות האנרגיה, הביטחון העצמי ודימוי הגוף שלך – כל אלה יכולים לתרום לחיי מין מספקים. זה יכול גם להפחית מתח, שהוא לעתים קרובות רוצח ליבידו גדול.

אז בפעם הבאה שאתה שוקל לדלג על חדר הכושר, לחשוב על כל היתרונות כי פעילות גופנית סדירה יכולה להיות על חיי המין שלך. שילוב התרגילים הללו בשגרה שלכם לא רק ישאיר אתכם בריאים וחזקים יותר, אלא גם יהפוך את הזמן שלכם בחדר השינה למהנה עוד יותר. אז התחילו לזוז ולחוות את ההשפעות החיוביות של פעילות גופנית על הבריאות המינית שלכם.